【歌詞】I Want You To Know / ZEDD feat. セレーナ・ゴメス【和訳】

 

I want you to know that it's our time

私たちの時間だって知っておいてほしいの


You and me bleed the same light

私たちは強い光にかき消されて


I want you to know that I'm all yours

私はあなたのものだと知っていてほしいの


You and me run the same course

同じ道を走っているの

 

I'm slippin' down a chain reaction

連鎖を転げ落ちて


And here I go here I go here I go go

行くわよ


And once again I'm yours in fractions

もう一度、あなたの一部になる


It takes me down pulls me down pulls me down low

悲しくなるの

 

Honey it's raining tonight

今夜は雨みたい


But storms always have an eye have an eye

でもいつも嵐は見ているわ


Tell me you're covered tonight

あなたは今夜ハッキリしなくて


Or tell me lies tell me lies lies

ウソをついて

 

I want you to know that it's our time

私たちの時間だって知っておいてほしいの


You and me bleed the same light

私たちは光にかき消される

 

I want you to know that I'm all yours

わたしはあなたのもの


You and me we're the same force

同じ力で


I want you to know that it's our time

これはわたしたちの時間なの


You and me bleed the same light

同じ光にかき消されて


I want you to know that I'm all yours

あなたのものよ


You and me run the same course

同じ道を進んでいるから

 

I want you to know that it's our time
You and me bleed the same light

 

 

I'm better under your reflection

あなたの影にいるほうがいいみたい


But did you know did you know did you know know?

でも知ってた?


That's anybody else that's met ya

誰かに会ったって


It's all the same all the same all the same glow

いつも同じ光なの

 

Honey it's raining tonight

今夜は雨みたい


But storms always have an eye have an eye
Tell me you're covered tonight
Or tell me lies tell me lies lies

I want you to know that it's our time
You and me bleed the same light
I want you to know that I'm all yours
You and me we're the same force
I want you to know that it's our time
You and me bleed the same light
I want you to know that I'm all yours
You and me run the same course

You and me run the same course

I want you to know that it's our time
You and me bleed the same light
I want you to know that I'm all yours
You and me run the same course

 

私の大好きなZEDDとセレーナゴメスのコラボ!

同じ歌詞の繰り返しが多いのであっという間に終わってしまいましたが、

抽象的でよくわからない感じですね。実は私はZEDDが作る音と抽象的で

哲学的な曲が大好きです。なんとなくロシア人っぽいなと思うのは偏見でしょうか(笑)

しかしセレーナもイケメンばかりとコラボしていてうらやましい限りです。きっとZEDDみたいな才能あふれるイケメンが側にいるだけで好きになってしまいそうですね!…曲に関するコメント忘れてましたが個人的には最初のイントロからなんとなく切ない感じが好きです。